anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Transaction was rejected but commission was charged from the seller

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:62250526
#7 Wielbiciel#

Hi, I'm from another country, so this message is in English.

I tried to buy the goods from the seller, but the payment transaction was rejected.

After that, I decided to try again, but the product disappeared from the seller’s list and was no longer available. I thought someone else bought it faster than me.

A few days later, the seller writes me a message that he did not receive money for the goods, and Allegro charges commission.

Now I no longer need this product, and I do not want to buy it.

So, I want Allegro to return the commission to the seller because the transaction failed.

What do I need to do?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62250526 First of all, the seller has to apply for a refund request. Then if our data about the transaction are not insufficient, we will send to you an e-mail. Please confirm that transaction was failed and you had resigned.  That is all you have to do.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Witaj,

jestem sprzedawcą tego przedmiotu w/w.

Ja musze wysłać wniosek o zwrot prowizji, a kupujacy zaakceptować, czy to się odbywa w jakiś inny sposób ?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@Szuman1996  sprzedawca wysyła wniosek o zwrot prowizji, kupujący go akceptuje 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Wniosek złożony do oferty do w/w oferty 9064212594.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Client:62250526
#7 Wielbiciel#

I have received an email message, and selected 1) option.

------------------------------------

Sprzedający Szuman1996 wystąpił do nas o zwrot prowizji od sprzedaży.
Jednocześnie w systemie Allegro nie odnotowaliśmy wpłaty za ten zakup.

Czy transakcja doszła do skutku:

1) Nie, nie doszła do skutku (np. zakup przez pomyłkę / rezygnacja z zakupu / zakup w innej ofercie z p...

2) Tak, doszła do skutku (mimo problemów z płatnością w systemie Allegro)

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

I'll leave you with a LIKE, for no using the google translate 🙂

oznacz moderatorów