Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zapłaciłam za przedmiot i od razu potrąciło mi z konta, lecz widnieje informacja, że mam dokończyć transakcję...
Czy ktoś wie, o co w tym chodzi?
Mam potwierdzenie, że przelew wyszedł...
Z góry dziękuję za pomoc,
Magda 😉
@madzia1446 Jeśli masz status wpłaty "anulowana" lub "nieudana", musisz ponowić płatność w zakładce Kupione. Inaczej sprzedawca wpłaty nie otrzyma. Pieniądze zostaną pobrane z konta po raz drugi. Pierwsza, nieudana wpłata wróci na konto automatycznie po 2-3 dniach roboczych. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.
A wiesz może, dlaczego się tak dzieje?
Poczekam w takim razie aż wpłata wróci i ponowię płatność. To oznacza, ze sprzedający nie otrzymał tej kwoty?
pozdrawiam
@madzia1446 Tak się dzieje na Allegro stosunkowo często. Serwis tłumaczy to względami bezpieczeństwa, brakiem autoryzacji itp. Ja mam własne wytłumaczenie - Twoje pieniądze zasilają rachunek bankowy operatora aż przez 2-3 dni, czyli pracują na ten rachunek.