Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam powystawowego Iphona 11 już po dwóch tygodniach pojawił sie problem z ekranem i dotykiem, sprzedający usunął problem ale pojawił sie znów po ok roku posiadania ten sam problem, znowu sprzedający usunął wadę. Na ten moment mam telefon ponad półtora roku i znowu problem z ekranem(dotyk poki co dziala ale to pewnie kwestia czasu). Czy ja moge zadac zwrotu pieniedzy i nie zgadzac sie na naprawe/wymiane. Oczywiscie mam odeslac telefon na reklamacje a nie moge sobie pozwolic na bycie bez niego wiec pewnie pojde dzis i kupie inny i odopiero odesle tego ale jestem bardzo zniechecona tymi reklamacji i czasem bycia bez telefonu
Gwarancja na telefon 1rok-minela
Reklamacja 2lata-jeszcze sie lapie
Czy uzyskam pelny zwrot czy raczej czasc zwrotu?
Druga reklamacja i wówczas masz możliwość odstąpienia od umowy zakupu, złóż reklamacje u sprzedającego i w niej napisz czego oczekujesz, takie odstąpienie nie będzie mile widziane ale zgodne z prawem, złóż reklamacje najlepiej z pomocą Allegro Alelgro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@kozaczeknr1 Przy drugiej reklamacji tej samej usterki decydujesz jakie masz oczekiwania i sprzedawca jest zobligowany do niej. Określ wszystko w dyskusji - pamiętaj że w ramach reklamacji sprzedający powinien zamówić kuriera/wygenerować etykietę do odesłania/jest zobligowany do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem sprzętu.
Dyskusję możesz założyć tutaj : https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
A jaki przepis mówi że musi być ta sama usterka?