anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Trzykrotnie próbowałem zapłacić różnymi metodami płatniczymi, ciągle miałem nieudany, co mam zrobić?

Client:98331814
#7 Wielbiciel#

Próbowałem trzykrotnie  zapłacić różnymi  metodami płatniczymi  i ciągle miałem nieudany wynik zakupu 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Wyczyść, zmień przeglądarkę. Zmień metodę płatności.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

W razie dalszych problemów z opłaceniem poproś sprzedającego o numer konta i wpłać bezpośrednio na jego konto .

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

mwmonety Wtedy przy smarcie będzie problem, sprzedawca nie  wyśle za darmo.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@aragil Nie wspomniał że to była wysyłka smart za 0 zł ale jeśli taka miała być to masz rację  za darmo nie pójdzie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:98331814 Spróbuj z innego kompa.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Client:98331814 Jeśli to nie problem to poproś kogoś ze znajomych  o przejrzenie swojego komputera.

oznacz moderatorów