Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar z dostawą UPS do punktu odbioru. Nie dostałem żadnego zawiadomienia, że towar jest do odbioru, przez przypadek wszedłem w moich zakupach na dostawę - a tam napisane towar odebrany.
Po pierwsze zawsze byłem zawiadamiany, że towar jest do odbioru a po drugie jak można wpisać "towar odebrany" jeśli jest nie odebrany a tylko dostarczony do punktu odbioru.
Za zakup do chwili odebrania odpowiada sprzedający, przy zakupie od firmy, a tu?
Tu przesyłka została już odebrana, więc.....
Trzeba ruszyć siedzisko i odebrać, by teorię wypełnić w praktyce.
Z tego co pamiętam to UPS prawie nigdy nie informował adresatów o doręczeniu do punktu przesyłki
DPD, INPOST, GLS nawt poczta polska zawiadamiają, czasem kilkukrotnie i smsem i mailem. Może trzeba zbojkotować UPS jeśli olewa klientów?