Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
Dzisiaj otrzymalam powiadomienie, ze minal termin platnosci prowizji. Od jakiegos czasu probowalam dokonac wplaty poprzez konto jednak wyswietlala mi sie strona z informacja: 'Nie możemy wyswietlic strony. To nie Twoja wina'
Rowniez probowalam przejsc bezposrednio z maila z informacja o tym ze minal termin platnosci. Pojawia sie podobny komunikat.
Bardzo prosze o uzwglednienie tej informacji oraz o wskazowki jak dokonac platnosci. Czy moge wykorzystac numer konta podany w mailu i np. wyslac potwierdzenie do Panstwa?
Pozdrawiam,
Kasia Jarzynowska
kasiabere możesz zrobić zwykły przelew nr. rachunku masz na fakturze .
@kasiabere Przy płatności wybierz "płacę przelewem tradycyjnym", otrzymasz aktualny numer konta, potem wejdź na stronę swojego banku i wykonaj przelew na te dane.
STRONA SIĘ NIE ŁADUJE . ,,
Nie możemy wyswietlic strony. To nie Twoja wina'