anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uregulowanie platnosci - prowizja - blad techniczny strony

kasiabere
#1 Nowicjusz#

Dzien dobry, 

 

Dzisiaj otrzymalam powiadomienie, ze minal termin platnosci prowizji. Od jakiegos czasu probowalam dokonac wplaty poprzez konto jednak wyswietlala mi sie strona z informacja: 'Nie możemy wyswietlic strony. To nie Twoja wina'

 

Rowniez probowalam przejsc bezposrednio z maila z informacja o tym ze minal termin platnosci. Pojawia sie podobny komunikat. 

Bardzo prosze o uzwglednienie tej informacji oraz o wskazowki jak dokonac platnosci. Czy moge wykorzystac numer konta podany w mailu i np. wyslac potwierdzenie do Panstwa?

 

Pozdrawiam,

Kasia Jarzynowska

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

 kasiabere możesz zrobić zwykły przelew nr. rachunku masz na fakturze .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kasiabere Przy płatności wybierz "płacę przelewem tradycyjnym", otrzymasz aktualny numer konta, potem wejdź na stronę swojego banku i wykonaj przelew na te dane.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

STRONA SIĘ NIE ŁADUJE . ,,

Nie możemy wyswietlic strony. To nie Twoja wina'

 

oznacz moderatorów