anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie negatywnego komentarza

MacekLonger
#9 Pomysłodawca#

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. 

Mam duży dylemat. Otóż wczoraj odbyłem rozmowę ze sprzedającym dot. wystawionego przeze mnie "negatywa". 

Negatyw dotyczył produktu i obsługi zamówienia, którego nie mogłem zwrócić za pośrednictwem paczkomatu(jakiś błąd systemowy).

Pani dzwoniąca do mnie zaoferowała mi zestaw narzędzi warsztatowych w zamian za usunięcie wpisu. 

Odpowiedziałem, że usunę wpis jeśli przestaną w swoim sklepie sprzedawać "bubel" który mi sprzedali i nie jestem zainteresowany taką formą kupczenia.

Dziś sprawdzam mojego InPost-a i widzę, że już przekupna przesyłka jest dla mnie przygotowywana.

Bynajmniej nie zamierzam jej odbierać bo chyba nie zostałem dobrze zrozumiany w rozmowie albo sprzedający nie chciał zrozumieć co do niego mówię.

I tutaj pojawia się moje pytanie: Czy Wy, szanowni użytkownicy, również spotykaliście się z tak nachalną próbą przekupstwa? Co w ogóle o tym sądzicie?

Zaczynam się zastanawiać, ile osób uległo presji sprzedających, którzy za wszelką cenę muszą mieć 100% pozytywnych komentarzy.

W końcu te komentarze mają Nas wszystkich chronić przed "bublami", które nierzadko się zdarzają.

Może warto skierować taką sytuację bezpośrednio do serwisu Allegro? Ale czy oni coś z tym zrobią?

W razie najgorszego scenariusza, zakupiony bubel wciąż trzymam w domu i wiem,że nawet największy znawca i fachowiec z zakupionego przeze mnie narzędzia zrobić może co najwyżej przycisk do papieru;)

 

Czekam na Wasze komentarze i sugestie. Wybaczcie mi tak długi wątek i ewentualne literówki.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50

konto zamknięte
Nie dotyczy

@MacekLonger 

Cena była normalna, opis zachęcający, producent mi znany, jakość produktu tragiczna.

Czy to wina sprzedającego, że producent obniżył jakość swoich produktów?

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Albo po prostu jest to wada produkcyjna danego egzemplarza lub danej serii.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere, od godziny o tym piszę, ale zderzyłam się ze ścianą😁

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Wpisując nóż do chleba Yato, wychodzi nożyk zaczynający się od ceny 8zł, oraz inny od 40

Jeśli mowa tutaj o tym za 8 zł, toooo nieźle

oznacz moderatorów

MacekLonger
#9 Pomysłodawca#

Nie chcę być nieuprzejmy ale proszę , przeczytaj post ze zrozumieniem.

Użyłem prostego przykładu, na którym opisywałem stopień odstępstwa zakupionego przeze mnie narzędzia do tego co otrzymałem w rzeczywistości.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte

¯\_(ツ)_/¯

Betonowe ściany tak już mają, szkoda głowy😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

MacekLonger
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście. Tylko zamiast wymiany na nowy,sprawny sprzęt próbowano mnie przekupić zestawem innych narzędzi na start🤨 

Takie postępowanie wydaje się mocno nie wporządku.

Nawet nie usłyszałem słów "jest nam przykro", "żałujemy, że wysłaliśmy wadliwy towar" tylko:

Wystawił pan negatywny komentarz pod aukcją. Czy usunie go Pan za zestaw narzędzi, które jutro do Pana wyślemy?

To mnie wpieniło🤨

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@MacekLonger A czy wartość zaproponowanej łapówki jest co najmniej taka, jak wadliwych narzędzi?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

MacekLonger
#9 Pomysłodawca#

Nawet jeśli jest większa to wciąż jest to łapówka😉

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@MacekLonger To może niech jeszcze dorzucą tradycyjne pół litra i będzie OK😂

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

MacekLonger
#9 Pomysłodawca#

Masakra 😂 

A teraz tak serio.

Poznałem Wasze opinie, za które jestem wdzięczny.

Cieszę się, że pojawiły się również osoby sprzedające.

Mam już rozwiązanie mojego problemu.

Zadzwonię do sprzedającego i postaram się go uświadomić, że proponowanie na start łapówek zamiast szczerego "przepraszam" to nie jest wyjście. Oczywiście poproszę,żeby anulowali wysyłkę tje "łapówki".

Może jednak jakoś się  dogadamy co do formy i treści samego komentarza akceptowalnej dla obydwu stron. 

Następnie zgłoszę sprawę do Allegro,CBŚ, BOR, ABW, US i CSI Miami🤫😂

Ot, taki żarcik😁

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze.

Temat uznaję za zamknięty🙂👋

 

oznacz moderatorów