Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
omyłkowo kliknęłam w zakup produktu, jednak nie dokonałam zapłaty. Od tego czasu zakup "wisi" w zakładce Moje zakupy jako nieopłacony i wymagający uwagi. Przeprosiłam Sprzedającego za problem i poprosiłam o anulowanie, ale dowiedziałam się, że zakup został anulowany przed zapłatą. Czy można prosić o usunięcie tego okienka z listy Moje zakupy?
Z góry dziękuję.
@Estella83 Wejdź w zakładkę Moje zakupy i odszukaj to zamówienie. Przy tym zakupie najedź na 3 kropki i kliknij "ukryj zakup" 🙂
Już próbowałam, nic to nie dało, komunikat o nieopłaconym zakupie nadal wisi w zakładce Moje zakupy.
@Estella83 Ten baner powinien w ciągu kilku dni zniknąć.