Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zwróciłem towar do sprzedawcy, który to stwierdził że nie może go przyjąć ponieważ są widoczne ślady używania których przed wysłaniem nie było. Nie ma możliwości żeby takowe powstały ponieważ bardzo dbam o nowy sprzęt, a podczas rozpakowania i pakowania zachowuje wszelkie zasady bezpieczeństwa aby takowe nie powstały. Moje podejrzenia spadają na ową firmę, gdyż podczas transportu nie było możliwości uszkodzenia.
Chodzi o zarysowania na plastiku produktu.
Czy jest szansa na zwrot? Dodam że tłumaczą się tym że nie sprzedadzą go już jako nowego, ale to chyba normalne i trzeba się z tym liczyć zwłaszcza że już po wyjęciu z opakowania takim nie można go nazwać.
@Morderix Jak to był zwrot domagaj się od sprzedawcy zwrotu kasy, otwórz mu dyskusję, ma 24 godz na odpowiedź, później ci pracownik Allegro pomoże:https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupu możesz także złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Morderix Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zwrotu i nie może odmówić zwrotu wpłaty. Może jednak zmniejszyć zwracaną kwotę, jeśli faktycznie kupujący uszkodził sprzęt lub pozostawił na nim ślady użytkowania. Jeśli uważasz, że oddałeś towar bez śladów używania i uszkodzeń, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu całej wpłaty, także kosztu wysyłki. Pomoże Ci tam po 24 godzinach pracownik Allegro, który angażuje się w dyskusję.