anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie paczki w paczkomacie - zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44010875
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

dzisiaj odebrałem przesyłkę z paczkomatu (farbę) - była ona spakowana w folię i pod spodem był karton - w dotyku był miękki, więc otworzyłem folię i oczywiście farba była w kartonie wylana. Od razu zwróciłem paczkę do paczkomatu. Chciałbym się dowiedzieć co dalej - nie mam ochoty bawić się w reklamację z inpostem jako odbiorca (z tego co wiem jest to obowiązek nadawcy), a chciałbym jak najszybciej odzyskać pieniądze za kupiony towar.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Po odebraniu zaraz zwróciłem paczkę do paczkomatu!  a skontaktowałeś się ze sprzedającym? po odebraniu należało złożyć reklamację u sprzedającego, tak to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia.

oznacz moderatorów
Client:44010875
#7 Wielbiciel#

Napisałem, że sytuacja miała miejsce, co zrobiłem (tj. że odłożyłem paczkę do paczkomatu) i że proszę o zwrot pieniędzy

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak odłożyłem? w systemie będzie widać żeś odebrał!

oznacz moderatorów
Client:44010875
#7 Wielbiciel#

Nie, w systemie widać "Zareklamowana w Paczkomacie". Po wyciągnięciu paczki i jej skontrolowania, zaznaczyłem opcję "coś jest nie tak z moją paczką" i zgodnie z poleceniem aplikacji odłożyłem ją do paczkomatu. Następnie napisałem do sprzedawcy

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ok rozumiem, teraz sprzedającym może wysłać nową, na rozpatrzenie reklamacji ma 14dni, ale może zwrócić środki i powinien zrobić to bezzwłocznie ale ma na to 14 dni, może się wstrzymać do czasu zwrotu towaru. Skontaktuj się ze sprzedającym.

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:44010875 to była zwykła usługa paczkomat czy Allegro Paczkomat? Jeśli Allegro paczkomat, bez umowy sprzedawcy z Inpostem,  to uprawnionym do złożenia reklamacji przesyłki oraz otrzymania odszkodowania jest wyłącznie Allegro, nie sprzedawca.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:44010875, przykro mi, że Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie w stanie nienaruszonym. Jeśli kontakt ze sprzedającym nie przyniesie rezultatu możesz założyć Dyskusję

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów