Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dzisiaj odebrałem przesyłkę z paczkomatu (farbę) - była ona spakowana w folię i pod spodem był karton - w dotyku był miękki, więc otworzyłem folię i oczywiście farba była w kartonie wylana. Od razu zwróciłem paczkę do paczkomatu. Chciałbym się dowiedzieć co dalej - nie mam ochoty bawić się w reklamację z inpostem jako odbiorca (z tego co wiem jest to obowiązek nadawcy), a chciałbym jak najszybciej odzyskać pieniądze za kupiony towar.
Po odebraniu zaraz zwróciłem paczkę do paczkomatu! a skontaktowałeś się ze sprzedającym? po odebraniu należało złożyć reklamację u sprzedającego, tak to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia.
Napisałem, że sytuacja miała miejsce, co zrobiłem (tj. że odłożyłem paczkę do paczkomatu) i że proszę o zwrot pieniędzy
Ale jak odłożyłem? w systemie będzie widać żeś odebrał!
Nie, w systemie widać "Zareklamowana w Paczkomacie". Po wyciągnięciu paczki i jej skontrolowania, zaznaczyłem opcję "coś jest nie tak z moją paczką" i zgodnie z poleceniem aplikacji odłożyłem ją do paczkomatu. Następnie napisałem do sprzedawcy
Ok rozumiem, teraz sprzedającym może wysłać nową, na rozpatrzenie reklamacji ma 14dni, ale może zwrócić środki i powinien zrobić to bezzwłocznie ale ma na to 14 dni, może się wstrzymać do czasu zwrotu towaru. Skontaktuj się ze sprzedającym.
@Client:44010875 to była zwykła usługa paczkomat czy Allegro Paczkomat? Jeśli Allegro paczkomat, bez umowy sprzedawcy z Inpostem, to uprawnionym do złożenia reklamacji przesyłki oraz otrzymania odszkodowania jest wyłącznie Allegro, nie sprzedawca.
@Client:44010875, przykro mi, że Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie w stanie nienaruszonym. Jeśli kontakt ze sprzedającym nie przyniesie rezultatu możesz założyć Dyskusję.