Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu przedmiotu i skorzystałem z allegro smart. Niestety okazało się, że przedmiot ten ( dozownik płynu do naczyń montowany do zlewu)nie pasuje mi. Nie mieści się obok baterii. Nie użyłem go, sprawdziłem tylko rozmiar. Spakowałam dokładnie w to samo pudełko zabezpieczając towar i odesłałam do sprzedającego po czym dostałem informację, że dotarł połamany. Sprzedawca poinformował mnie, że nie przysługuje mi zwrot pieniędzy. Potwierdził uszkodzenie przesłanymi zdjęciami. Zaproponowal, że odesłać do mnie zniszczony towar. Kto w takim wypadku ponosi odpowiedzialność za uszkodzony produkt i czy mogę domagać się jakiegoś odszkodowania? Opakowanie zewnętrzne ponoć nie nosiło śladów uszkodzenia.
Pozdrawiam
@Client:65258875 poproś go o protokół szkody, jak nie ma ma problem bo odebrał paczkę bez uwag, jak spisał protokół niech złoży reklamację 🙂 Oczywiście jak przewoźnik odrzuci reklamację za złe spakowanie to będziesz w plecy 😞 to że spakowane tak samo nie ma znaczenia 😞
@Client:65258875 Nie zgłaszaj do przewoźnika, zwrot ze Smartem to stroną jest sprzedający oraz Allegro, masz problem otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa