Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć, kupiłem hulajnoge 2 tyg temu, zapłaciłem z góry, kraj wysyłki Szwajcaria. Po otwarciu paczki, brak 4 śrub do skręcenia kierownicy, a najgorsze że hulajnoga w ogóle nie chce jechać! Włącza się i to tyle. Po wejściu w opcje zwrot zakupu, wyświetla się informacja że należy ją wysłać do Chin!!! Jak to rozwiązać????
@kacki85
Po wejściu w opcje zwrot zakupu, wyświetla się informacja że należy ją wysłać do Chin!!! Jak to rozwiązać????
1. Zaleca się czytać takie informacje (o miejscu ew. zwrotu lub reklamacji) PRZED zakupem.
2. Skontaktować się ze sprzedawcą (może zamówi własnego kuriera albo przyśle nową hulajnogę bez konieczności odsyłania starej), a jeżeli nie
to:
3. Wysłać do Chin.
@kacki85 Cześć. 🙂 W przypadku, kiedy produkt jest niezgodny z opisem i nie działa, złóż reklamację u Sprzedającego i odeślij zamówienie do Chin. Sprzedający po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwróci Ci koszty, które poniosłeś.
no właśnie, a co jeśli nie rozpatrzy reklamacji??? fakt że to moje niedopatrzenie, ale wysyłka towaru była ze Szwajcarii a odesłać mam do Chin - chyba nie powinno tak być prawda?
@kacki85 Sprzedający rozpatrzy reklamację. Wstępnie możesz też przesłać mu zdjęcia hulajnogi, opisać problem i poczekać na odpowiedź.
Informację o tym, że ewentualny zwrot produktu powinien być adresowany do Chin znajdziesz w ofercie z hulajnogą, Sprzedający tego przed Tobą nie zataił.
@kacki85 Tak może być, należy czytać ofertę, zakładka zwroty, reklamacje, teraz zacznij od otwarcia dyskusji i tam napisz że składasz reklamację z tytułu rękojmi, ma 14dni na rozpatrzenie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
już tak zrobiłem, wysłałem mu i zdjęcia i film. no nic, będę czekał - nauczka na przyszłość 😞
@kacki85
wysyłka towaru była ze Szwajcarii a odesłać mam do Chin - chyba nie powinno tak być prawda?
Odesłanie produktu na reklamację mogłoby być nawet na Księżyc (np. jeżeli tam znajdowała by się siedziba sprzedawcy).