Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj odebrałem od kuriera GLS uszkodzoną przesyłkę (tekturowa tuba, częściowa rozerwana na wysokości połowy tuby) , jednakże nie zdecydowałem się na spisanie protokołu szkody, gdyż towar wyglądał na nieuszkodzony, dopiero po rozpakowaniu okazało się, że towar jest częściowy zniszczony. Co mogę w tej sytuacji zrobić, czy mam składać zwrot czy reklamację, a jeśli reklamację to czy do firmy kurierskiej czy do sprzedawcy?
Napisałem też do kuriera z prośbą o ponowne przyjechanie w celu spisania protokołu szkody, ale wątpię by przyjechał....
@Ubesafi Możesz wezwać kuriera i spisać protokół (musi przyjechać), musisz także poinformować sprzedawcę o tym. Jak będzie miał obiekcje otwórz dyskusję z nim:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Ubesafi Zwykle wracają, przynajmniej u mnie zawsze wracali a z kilka razy miałem podobną sytuacje. Ty spisz reklamacje i przekaż jej prawa sprzedawcy żeby dalej poprowadził tą reklamacje. Jak sprzedawca jest ok, to wyśle Ci drugi towar nie czekając na rozwiązanie reklamacji
@Ubesafi Uszkodzenia towaru zawsze reklamujesz u sprzedawcy - to on odpowiada przed Tobą za wady przedmiotu, a także za uszkodzenia w transporcie. Zgodnie ze stanowiskiem UOKiK i ze stanowiskiem Allegro, nie można uzależniać złożenia reklamacji od spisania protokołu szkody. Możesz to zrobić, ale nie musisz. W piśmie reklamacyjnym domagaj się wymiany towaru na koszt sprzedawcy lub po odesłaniu zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Nie rób zwrotu bez podania przyczyny, tylko złóż reklamację. Jeżeli będziesz miał z tym problem, reklamację złóż w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro.