Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Żadnej dostawy nie stracisz, składasz reklamację z tytułu rękojmi i koszty po uznaniu ponosi sprzedający: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
zrób to przez otwarcie dyskusji, na zwykłym allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowana AL tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Czyli powinienem dokonać pełnego zwrotu towarów przez allegro a potem zakupić produkty jeszcze raz?
Jasne, tak zrobię bardzo Ci dziekuję
Po złożeniu reklamacji sprzedający się odniesie czy masz odesłać czy ma inny pomysł.
Powinieneś złożyć reklamację, a nie odstępować od Umowy z Art 27 UoPK.
W przypadku uznanej reklamacji otrzymasz nowy, nieuszkodzony towar lub zwrot pieniędzy (również za przesyłki). Gdy zrezygnujesz z zakupu (zamiast złożyć reklamację) - możesz (nie musisz) być obciążony kosztem uszkodzonych rzeczy.