anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona pompa

elka347
#7 Wielbiciel#

Mam problem. Zakupiłam pompę do basenu, która jak się okazało była uszkodzona(popękana). Odesłałam ją do sprzedawcy który bez zgłoszonej reklamacji przy kurierze uniemożliwia jej reklamację w firmie kurierskiej. Reklamacja została w całości odrzucona. Otrzymałam 70% wartości pompy z Allegro Protect.

Czy mogę zmusić sprzedawcę by ją chociaż naprawił?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@elka347 odesłałaś produkt czy zgłosiłaś sprzedawcy reklamację ?

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria z opisu i przebiegu wynika że był to wygenerowany zwrot

 

oznacz moderatorów

elka347
#7 Wielbiciel#

Ale sprzedawca nie uznaje zwrotu bo nie był napisany protokół przy kurierze

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jest reklamcja uszkodzenia przesyłki czy uszkodzenia podczas użytkowania?

oznacz moderatorów

elka347
#7 Wielbiciel#

Podczas przesyłki, pompa nie była używana

 

oznacz moderatorów

elka347
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłam problem i odesłałam pompę ale sprzedawca bez zgłoszonej reklamacji przy kurierze nie uznaje reklamacji. Każe mi zlecić kuriera na odbiór jej ale co mi po popsuje pompie.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie a nie został spisany protokół szkody z kurierem to sprzedawca nie ma jak zgłosić reklamacji w firmie kurierskiej.
"zgłosiłam problem" - jako reklamację czy napisałaś informację do sprzedającego i zgłosiłaś zwrot przez allegro?

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@elka347

Uzależnienie przez sprzedawcę rozpatrzenia reklamacji od spisania protokołu szkody z firmą kurierską, to klauzula niedozwolona.

Polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta w swoim mieście i ewentualnie założenie dyskusji ze sprzedawcą. 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Albo sprzedawca odrzucił po prostu reklamacje z tytułu uszkodzenia mechanicznego sprzętu. Skoro nie było spisanego protokołu szkody to oznacza że klient nie miał zastrzeżeń do otrzymanego sprzętu. Sam miałem taką sytuację miesiąc temu zamówiłem fabrycznie nowy sprzęt elektroniczny na prezent ktory po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony. Rozpakowanie nastąpiło 9 dni od otrzymania przesyłki przez co protokół szkody był niemożliwy do uzyskania. Sprzedawca 2 razy odrzucił reklamację ze względu na brak protokołu. 

2 strony na jakiej podstawie sprzedawca ma rozpatrzeć uszkodzenie zawartości przesyłki w transporcie bez protokołu szkody?

oznacz moderatorów

Store4x4
#9 Pomysłodawca#

@pecela  napisał(a):

@elka347

Uzależnienie przez sprzedawcę rozpatrzenia reklamacji od spisania protokołu szkody z firmą kurierską, to klauzula niedozwolona.


Ty tak serio?

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

On nie może jej nawet rozpocząć  u przewoźnika bez protokołu szkody 😄

oznacz moderatorów