Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupiłem kilka przedmiotów od jednego sprzedawcy. Paczka przyszła, leżała jakiś czas nieodpakowana i minęło już 14 dni na zwrot - mój błąd, bo powinienem od razu ją sprawdzić.
Jeden przedmiot okazał się wadliwy (złamanie) od razu po odpakowaniu paczki. Nawet go nie wyciągałem z opakowania.
Czy w takim przypadku przysługuje mi jakieś prawo jak minęło 14 dni? Spór mogę dalej otworzyć, dlatego się zastanawiam.
Pozdrawiam
14 dni to jest na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. To co Ty potrzebujesz to reklamacja. Tu ramy są szersze. Skontaktuj się z sprzedającym i napisz co się stało.
Jeżeli przedmiot uszkodził się w transporcie to minęło już 7 dni które przysługują na złożenie reklamacji przewoźnikowi.
Możesz złożyć reklamację sprzedającemu, ale co napiszesz? Że źle zapakował? Że wysłał połamane? Udowodnisz to?
Daj sobie spokój, straty zawsze jakieś są
@WooPe4 Jak minął czas na zwrot, a sprawdź bo niektórzy mają 30dni, to zwrotu nie zrobisz, możesz reklamować ale jak to uszkodzenie w transporcie i nie masz protokołu szkody, będzie trudno, możesz otworzyć dyskusję ze sprzedającym i może wszystko się wyjaśni.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
@WooPe4 według prawa na sprawdzenie towaru po doręczeniu i wniesienie zastrzeżeń masz 7dni, orzecznictwo sądowe jest jasne po upłynięciu tego czasu według prawa pocztowego towar dojechał cały. Sprzedawca powołując się na prawo pocztowe może odrzucić reklamację ponieważ nie dopełniono obowiązku sprawdzenia towaru po doręczeniu.