anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony telewizor, sprzedający umywa ręce.

-WSZYSTKOMAJACY-
#7 Wielbiciel#

Kupiłem telewizor. Po otwarciu - pęknięta matryca.

Sprzedający ma na koncie już podobne komentarze i wysyłki uszkodzonych telewizorów, używanych przedmiotów sprzedawanych jako nowe. Twierdzi, że to moja wina i umywa ręce.

Zakup - adresat na osobę prywatną, odruchowo zaznaczyłem faktura.

Twierdzi, że zakup jest o charakterze zawodowym, po przy 120PKD doszukał się 4 które wg niego świadczą, że tv jest przeznaczony do działalności. PKD zostały wykreślone.

Poprosiłem sprzedającego o wystawienie korekty, ale odmawia.

Jest to firma z litwy? która ma spółkę w Polsce i ta spółka wystawiam produkty na allegro.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Zakup na FV nie świadczy że to zakup związany  z działalnością, przy takich problemach to otwórz dyskusje i włącz pomoc Allegro. https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

-WSZYSTKOMAJACY-
#7 Wielbiciel#

Dyskusja otworzona, ale bez rezultatu.

Allegro umywa ręce.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@-WSZYSTKOMAJACY- Nie ważne co tutaj za chwile wszyscy napiszą (już to przerabiali i dalej podają brednie o braku charakteru zawodowego, nawet do uokiku pisali który odmawiał w ogóle udzielenie pomocy SŁUSZNIE ) jeżeli zakup był z fakturą na firmę jedyną Twoją drogą dochodzenia swoich praw w przypadku gdy sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji jest sąd.

"PKD zostały wykreślone."  - jeżeli po zakupie to wiesz ^^ możesz sobie wykreślać. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@-WSZYSTKOMAJACY- zacznijmy od podstaw 😄

Było widoczne uszkodzenie kartonu z zewnątrz ? masz spisany protokół szkody ? Zakup B2B więc do wydania dochodzi po przekazaniu paczki kurierowi, złóż reklamację do przewoźnika i albo dostaniesz odszkodowania albo odrzucą za złe pakowanie i wystąpisz z roszczeniem do sprzedawcy 😞 

Brak protokołu, masz problem bo towar został odebrany bez uwag co znaczy że do uszkodzenia doszło już po wydaniu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

-WSZYSTKOMAJACY-
#7 Wielbiciel#

Nie było widocznych uszkodzeń.

Telewizor odebrał mój 76 letni ojciec, kurier "uciekł".

Przyjechałem go podłączyć po 2ch dniach i niestety dopiero wtedy ujawniłem uszkodzenie. Od razu otworzyłem spór i napisałem.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@-WSZYSTKOMAJACY- jako firma powinieneś znać ustawy, przy odbiorze należy sprawdzić produkt od razu spisać protokół jak uszkodzony karton lub do 7 dni jak nie widać uszkodzeń z zewnątrz a nie zaczynać od dyskusji, wiesz że przez te dwa dni podczas przenoszenia mogło dojść do uszkodzenia, upadku itp. Spisz protokół i złóż reklamację !!! pisanie i przedłużanie tylko działa na Twoją niekorzyść 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@-WSZYSTKOMAJACY- Już takie wątki były na tym forum.

Jesteś traktowany jako firma. Wykreślenie PKD po zakupie, to Twój taki żarcik - suchar się nazywa.

Sprzedawca ma złe komentarze na koncie? Powinieneś się z nimi zapoznać przed zakupem, aby spodziewać się kłopotów w przypadku ewentualnych problemów. Zapoznałeś się po zakupie? Późno wczas.

Nie jesteś konsumentem, chcesz walczyć to pisz do UOKiKu, to spuszczą Ciebie na drzewo. Możesz iść się pożalić do rzecznika praw konsumenta - on Ciebie zrozumie i spuści na drzewo. Idź do Lwa, on lubi wpuszczać innych w maliny, bo płacą mu za ilość komentarzy, a nie przydatną jakość. Kto Ci może pomóc? Ano sąd drogi Panie, drogi sąd. Powodzenia.

Podsumowanie: Jako firma byleś świadomy zakupu oraz ryzyka z nim związanego, dotyczą Ciebie prawa i obowiązki jakie dotyczą firm, a tak w skrócie - masz przechlapane ze względu na swoją niedbałość.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

-WSZYSTKOMAJACY-
#7 Wielbiciel#

Dziś mija termin rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego:

 

"Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie z powodu nierozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w firmie kurierskiej DPD. Jak tylko otrzymamy nowe informacje od przewoźnika, niezwłocznie przekażemy w dyskusji decyzje firmy kurierskiej. "

 

Czy może rozpatrzeć reklamacje negatywnie, bo jego reklamacja nie została rozpatrzona w terminie?

Co robić w tym wypadku?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@-WSZYSTKOMAJACY- jak najbardziej, sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź, i to zrobił teraz czekaj na reklamację w DPD 🙂

I tak sprzedawca poszedł Ci na rękę i złożył za Ciebie reklamację 🙂  czy spisałeś protokół szkody i mu wysłałeś ? Bo piszesz po łepkach i wcześniej nic o tym nie pisałeś 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów