Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamówiłem grzejniki na allegro w marcu. Dwa dni temu chciałem je zamontować i okazało się że jeden jest zgięty. Dodam że na opakowania czyli karton,folia nie było śladów. Sprzedawca twierdzi że sprawa jest za stara nie podlega reklamacja. Czy można w takiej sytuacji coś zrobic??
Sprawa nie jest za stara i podlega reklamacji. Jeśli to zakup od firmy, masz dwa lata rękojmi. Wyślij mailem pisemną reklamację, zażądaj wymiany lub zwrotu wpłaty, poczekaj na pisemną decyzję sprzedawcy maksymalnie 14 dni, nie załatwiaj tego przez telefon. Możesz poprosić o pomoc Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Mielczus85 jest dokładnie tak, jak pisze @xyz96 🙂
Tak reklamacja , ale 3 mce nie zaglądałeś do paczki ??
Tak nie zaglądałem nie było takiej potrzeby. Stały nie rozpakowane aż do dnia montażu.Wydawało się nie da się grzejnika uszkodzić w takim stopniu.
Nie masz takiego obowiązku , ale dobrze jest sprawdzać przesyłkę i niezwłocznie poinformować sprzedawcą o ew. uszkodzeniach . Niemniej jednak nie zwalnia to sprzedawcy od odpowiedzialności , ale może odrzucić wniosek reklamacyjny powołując się na zaniedbanie z Twojej strony . Najwłaściwszym rozwiązaniem będzie dyskusja i pomoc pracownika allegro .