Utrata kuponu

Client:105414805
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-02-2023
07:28
Niestety od dnia 31 stycznia po anulowaniu zakupu kupon nadal jest tak jak bym go wykorzystała nie mam kuponu ani zakupów co zrobić w tej sytuacji
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-02-2023
14:01
@Client:105414805 kupon jest już gotowy do ponownego wykorzystania. Zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów