anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uwaga oszuści

iusia28
#7 Wielbiciel#

Dream_Home . Kupiłam od nich 20sztuk krzeseł składanych. Miały dotrzeć do mnie 27/28.07. Oczywiście nie dotarły, przesyłka opłacona z góry bo nie było opcji za pobraniem. 

Dziś mamy 02.08 a krzeseł nadal nie ma. Musiałam na szybko wynająć inne krzesła, przez to poniosłam dodatkowe koszty. 

Sprzedawca ostatnio twierdził że przecież krzesła zostały wysłane i że mam numer przesyłki (wchodząc na stronę kuriera widnieje informacja że przesyłka została nadana ale nie przekazana kurierowi), dziś sprzedawca twierdził, że krzesła wyślą jutro (mimo że zarzekali się że zostały już wysłane!). 

A więc zostałam bez krzeseł i bez pieniędzy, na dodatek na stracie przez wynajęcie innych krzeseł na ostatnią chwilę. ;/ 

 

Przestrzegam kupujących. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@iusia28 No co ci możemy pomoc ? doradzić. Możesz zrobić zwrot, masz na to 14 dni bez podawania przyczyny.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@iusia28 tak, jak pisze @LEW433 masz 14 dni na zwrot konsumencki przy zakupach online, możesz również skorzystać z narzędzia dyskusji

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów