Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakup ok 10 tej dzisiaj ,wykorzystałam voucher i z powodu braku połączenia z bankiem anulowałam zakup. Chcę odzyskać voucher
@Client:49737019 Powinien sam wrócić do Twojej zakładki Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony w ciągu 24 godzin. Gdyby jednak nie wrócił, upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@Client:49737019 Anulowałam Twoją płatność - kupon wróci w ciągu 24 godzin 🙂
Anulowanie zakupu (odstąpienie od umowy) wiąże się z obowiązkiem zwrotu wpłaty. Kupujący po anulowaniu zakupu nie musi już i nie ma nawet możliwości dodatkowo anulować płatności, więc po co to utrudnienie? Dlaczego Allegro musi się angażować, aby kupujący otrzymał zwrot kuponu?
@xyz96 W tej chwili anulowanie zamówienia nie zawsze zmienia status płatności. Wciąż trwają prace nad tym, aby było właśnie tak jak piszesz. Anulowanie płatności jest jednak blokowane przez Operatora, u którego taka płatność jest już w procesowaniu (co uniemożliwia jej automatyczne anulowanie).
Anulowanie płatności jest jednak blokowane przez Operatora,
To wiele wyjaśnia. Przecież nie każdy kupujący zgłosi reklamację, a wtedy opłacony kupon mu przepada.