anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Włamanie na konto

Client:103730620
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mnie również włamano się na konto,  zmieniono hasło i zrobiono zakupy na prawie 200 PLN. Zgłosiłam wczoraj  i przez formularz i przez messenger, ale żadnej odpowiedzi. Nie mogę anulować zakupu ani powiadomić sprzedawcy. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? Login eklerka_83, zgłoszenie 19764497.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:103730620
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzięki za reset hasła, ale kod do zmiany został wysłany na podmieniony numer telefonu, więc nadal nie mogę się dostać na konto. Złożyłam nowe zgloszenie 19782817, bo odpowiedzieć na poprzednie już nie mogę. Login eklerka_83. I w takim razie nie wiem czy informacja od Was do sprzedawcy o anulowaniu zakupu jest nadal aktualna skoro zlodziej ma info o próbie zmiany hasła.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103730620 Wiemy już o problemie na Twoim koncie. Czy nie otrzymałaś powiadomienia o konieczności zresetowania hasła? Jeśli kontakt ze sprzedawcą jest utrudniony, zgłoś reklamację dotyczącą płatności w swoim banku. Powinna zostać wdrożona procedura chargeback.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów