Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konia z rzędem temu,kto wyjaśni dlaczego nierówne tratowanie i dyskryminacja doprowadza do tego, że jedni mogą, inni nie mogą.
@Winter83 współczuję.
Dzień dobry,kiedy wróci przycisk "rozłącz oferty"?
Przez jego brak ,nie da się niczego normalnie wyszukiwać i kupować.
Nie istnienie jakaś data podana przez Allegro. Z moich informacji, zdobytych na webinarach, Allegro dąży aby to zostało wprowadzone na stałe.
jak w temacie
Tak jak połączyłeś ale niektórzy już nie mogą, tak już musi być, to dzięki Allegro tak jest, dla twojego dobra.
aha, a jakie inne serwisy aukcyjne nie łączą aukcji które są warte przesiadki?
Nie mam takiego przycisku.
Dodatkowo znikło wyszukiwanie w opisach.
Nie da się z tego teraz korzystać.
Znalezienia najlepszej oferty np proszku Vizir wymaga przeklikiwania się przez jakieś niejasne sortowania...
Najlepiej brać pierwsza podsuniętą ofertę pod nos? WTF
@Drufii Opcja wyszukiwania w opisach powinna powrócić po wyczyszczeniu plików cookies w przeglądarce.
Po wyczyszczeniu ciasteczek pojawia się do czasu zalogowania na konto.
W trybie incognito jest opcja wyszukiwania w opisach.
Da się wypisać z grupy testowej? Chce mieć możliwość sortowania wg. czasu do końca licytacji nie tylko po wylogowaniu z konta
@Sh4DoV Nie chcesz być "wybrańcem"?😁
"Wybrańcowi" przydałby się przycisk do zgłaszania feedback'u dla takich zmian 😜
@Sh4DoV Gdzieś moderator forum wspominał, że na końcu przychodzi ankieta na maila czy jakoś tak.
@Sh4DoV Nie da się, klienci są zmuszani do korzystania z tego.
A to jest kupujący.😁
Przez 21 lat przeżyłem wiele "nowości" w Allegro ,ale takiej się nie spodziewałem. Nie wiem co autor tego pomysłu miał na myśli,ale może niech sam sobie to potestuje. Niech wpisze w opcjach licytacje ,kwotę i sortowanie po najnowszych i co mu wyjdzie ....... Glupoty..... Nic nie działa... Ani kwota licytacji ani najnowsze oferty. Już nie zobaczymy ile zostało do końca pojedynczej aukcji. Mam zmienić po 21 latach konto żeby znikl mi ten bug...🤔 To jest po prostu chore.
Mam podobnie. 20 lat korzystania z Allegro i taka niespodzianka że nie można rozłączyć tych samych ofert. Baaardzo wkurzające. I najlepsze że Allegro ma na to niezadowolenie klientów wywalone! Rozmawiałem z ich konsultantem na WhatsApp i tak ma być bo mają testy. Żenada takie podejście!!!
Od 2 miesięcy się boksuje o ten widok. Na razie zawziąłem się i nic nie kupuję od ponad 2 miesięcy oraz wypowiedziałem Smart. Wymieniłem z nimi już chyba kilkanaście maili, ciągle ta sama śpiewka, że tety trwają, że to decyzja wewnętrzna, że nie ma możliwości usunięcia mnie z testu. Wk.urf totalny. 22 lata mam konto i tak samo zastanawiam się czy nie założyć nowego. Trochę szkoda, ale to jest po prostu jeden wielki rzyg to sortowanie, wyszukiwanie i niemożność rozłączenia ofert.
Gdzieś już napisałem o tym, może róbcie sobie testowanie na serwerze zewnętrznym...