Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Mam dziwny problem ze sprzedawcą, który jest oficjalnym sklepem pewnej marki smartwatchy dla dzieci i problem polega na tym że trzykrotnie bezskutecznie naprawiono mi smartwatch a ja już za drugim razem żądałem zwrotu pieniędzy. Naprawa toczy się od września i Ostatnio po otrzymaniu towaru znów smartwatch miał niesprawny wyświetlacz. Sama reklamacja przeciągała ponad 4 miesiace, a sprzedawca teraz twierdzi że jest tylko autoryzowanym sprzedawcą polskiej marki smartwatchy i się poniekąd wypina z odpowiedzialności mimo że nazwa jak i domena serwisu wskazują na taką samą nazwę. Byłem bardzo cierpliwy ale już nie wiem co robić. Czy Allegro może pomóc jeśli otworzę spór ze sprzedawcą? Czy w ogóle można na taki wirtualny podmiot złożyć skargę do UOKiK? Serwis sprzedawcy ma lokalny adres więc zakładam że firma tylko zarejestrowana w Hongkongu a sprzedawca fizycznie prowadzi działalność gospodarczą w Polsce.
Sprzedawca jest zarejestrowany w Hongkongu:
Minrek Hongkong Limited
Unit 17, 9/F, Tower A, New Mandarin Plaza, No. 14 Science Museum Road, TST, Kowloon
0000 Hong Kong
Oczywiście 1 pytanie jak składasz reklamację i czy to naprawa gwarancyjna? 2reklamacja z tytułu rękojmi i tu po 2naprawie masz prawo zadąć zwrotu kasy. Zakładaj spor.
Zgłosiłem na portalu Allegro jako pytanie do przedmiotu że smartwatch jest niesprawny i dostałem email na jaki mam napisać. Po pierwszej naprawie minęło kilka dni i znów ten sam objaw. Odesłałem drugi raz a wczoraj przyszła przesyłka i po rozpakowaniu i uruchomieniu panel dotykowy nie działał.
Pierwsza awaria była zgloszona za pośrednictwem Allegro w okolicy 24 września a potem niestety smartwatch doznał małego uszkodzenia mechanicznego. 3 października wysłałem email z informacją że smartwatch przy zgłoszeniu przez Allegro był jeszcze bez uszkodzenia mechanicznego. Zegarek był zwrócony i po kilku dniach to samo więc odesłałem że wada nadal istnieje. Wczoraj dostałem trzeci raz zegarek i po uruchomieniu jest nadal wadliwy. Oczywiście na protokole było że zegarek przetestowany i sprawny... Odesłałem od razu e-mail z filmikiem że nie działa i że chce pieniądze a nie kolejny raz serwis .
Zegarek nie ma nawet roku i większość czasu spędził na serwisie:)
@maki_elk Tanio z Chin było powiadasz?🤔
No nie. Kupilem z oficjalnego sklepu z Polski z magazynu z Allegro z przesylka w ciagu 2 dni. Nie mialem pojecia ze firma dropshippingowa ...