anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób mógłbym dokonać zwrotu lub reklamacji produktu?

Lisu_btw
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Chciałbym dokonać reklamacji i zwrotu zakupu cyfrowego produktu, do którego zabrano mi po kilku minutach dostęp po mimo gwarancji sprawdzającego podawanej w opisie produktu jak i w wiadomości prywatnej przed zakupem. Zakupiłem produkt do którego na dobrą sprawę nie mam, i nie posiadam do niego dostępu…Czy mógłbym coś jeszcze zrobić w tej sprawie? Sprzedający UniversalShop-PL

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Lisu_btw rozpocznij dyskusję i w niej złóż reklamację 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Produktu cyfrowego nie mozna zwrocic a reklamacji dokonujesz poprzez wpis w dyskusji masz tam przy zakupie guzik zglos problem z zakupem i tam napisz jaki problem

oznacz moderatorów