Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot kosztów za zwrócony towar z powodu dużo opóźnienionej wysyłki został wysłany w całkiem inny sposób niż podałam w formularzu zwrotu towaru i skutkiem tego nie mam możliwości aby odzyskać te pieniądze ponieważ zostały zwrócone blikiem z kąd było płacone za zamówienie a właściciel tamtego rachunku bankowego jest przypadkowa osoba przez co nie mam możliwości odzyskania pieniążków co jest jedno znaczne z tym że osoba która poprostu popełniła błąd nie stosując się to określonej w formularzu formy zwrotu powinna ponieść tego konsekwencje a ja czuję się poprostu oszukana
Jest możliwość aby rzadac w takim przypadku za dość uczynienia. Czuję się oszukana wręcz okradziona dodam że zwrot został zgłoszony 2 grudnia
@kamilaNapora Art. 32 ustawy o prawach konsumenta
Tak jak najbardziej w formularzu zwrotu towaru zaznaczony był sposób zwrotu jako zwrot na rachunek bankowy który podałam wraz z danymi
@kamilaNapora W formularzu zwrotu, jest napisane:
"Zwrot dokonywany jest domyślnie na konto, kartę płatniczą, rachunek powiązany z kredytem lub inną metodę płatności wykorzystaną podczas zakupu. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedający zwróci środki na poniższe konto. Jeśli zakup opłaciłeś ratami PayU złóż dyspozycję odstąpienia od umowy kredytowej u Pożyczkodawcy."
Należało skontaktować się ze sprzedającym i ustalić, że środki mają być zwrócone na podany numer konta.
Sprzedający był informowany o tym jeszcze za nim towar został zwrócony tak naprawdę i paro krotnie podany nr rachunku bankowego na który miał być zrobiony zwrot jak i poinformowany o tym że zwracając środki tam z kąd dokonano zapłaty nie będę miała możliwości odzyskania tych pieniędzy
@kamilaNapora i znowu źle sobie ułożyłaś , w formularzu zwrotu jak pisałem podajesz tylko rachunek pomocniczy , powinnaś w osobnej wiadomości poinformować sprzedawcę ,że zwrot ma wykonać innym kanałem ,ten obowiązek nakłada na Ciebie Ustawodawca .
Jak napisałam powyżej sprzedawca był również informowany o tym jeszcze przed dokonaniem zwrotu
@kamilaNapora Ok. W takim razie sprzedający wiedział jak ma dokonać zwrotu - potwierdził, że zwrot zostanie dokonany na numer konta?
Kontaktowałaś się z nim już w sprawie tego błędnie dokonanego zwrotu? Co odpowiedział?
@kamilaNapora Od kogo ten zakup, jak zgłoszony zwrot, jak zwrócony, środki wracają tam skąd wyszły sprzedający nie ma obowiązku zwrotu na twój rachunek kory podałaś , jak zwrócił przez Allegro to powinny wrócić tam ska wyszły.
a Art. 32 ustawy o prawach konsumenta
Sprzedający był informowany o firmie zwrotu w jaki sposób aby był dokonany jak i miał podany numer rachunku bankowego i ponad to poinformowany że jeżeli zwrot będzie dokonany tam z kąd zostałl opłacone zamówienie to nie będę miała możliwości odzyskania tych pieniędzy
@kamilaNapora No dobrze - kontaktowałaś się już ze sprzedającym w sprawie tego zwrotu wykonanego niezgodnie z ustaleniami czy nie?
@kamilaNapora to nie jest tak jak myślisz , rachunek , który podałaś w formularzu jest tylko pomocniczy na wypadek gdyby sprzedawca nie miał możliwości zwrócić tym samym kanałem w jakim środki do niego przyszły co zaleca w swoim zapisie Ustawodawca , podstawowy błąd jaki popełniłaś to to ,że nie uzgodniłaś ze sprzedawcą formy zwrotu środków .
Sprzedawca miał również wręcz paro krotnie podany sposób w jaki ma być dokonany zwrot i podany rachunek bankowy. Informowałam też że nie ma możliwości zwrotu w taki sposób jak dokonano zapłaty ponieważ nie będę miała możliwości odzyskania tych pieniędzy
Pisz do Allegro. To ich błąd. Krótko mówiąc portal kasę wysyła zawsze tam skąd przyszła. Swoją drogą płaciłaś z konta przypadkowej osoby? To, że tam sobie portal woła numer konta to on jest tylko na wszelki wypadek, kasa i tak wraca tam skąd przyszła. I to pisało w pierwszym zdaniu jak podawałaś ten numer. Sprzedający nie ma na to wpływu. Systemowo klika na zwrot i o ile ma tę kasę na koncie to to portal ją odsyła.
Jak załatwiłaś to że przypadkowa osoba płaci za twoje zakupy?
bo ja też się do tego zgłoszę.
Przypadkowa w takim sensie że miała możliwość opłacenie zamówienia przez internet a ja dałam tej osobie gotówkę ponieważ nie mam osobiście konta własnego internetowego używam konta dziecka z którego nie można robić przelewów
no to trzeba się teraz z nią dogadac
@kamilaNapora a ta obca osoba jest bardzo obca ? Może zrobi przelew do Ciebie?