Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot kosztów za zwrócony towar z powodu dużo opóźnienionej wysyłki został wysłany w całkiem inny sposób niż podałam w formularzu zwrotu towaru i skutkiem tego nie mam możliwości aby odzyskać te pieniądze ponieważ zostały zwrócone blikiem z kąd było płacone za zamówienie a właściciel tamtego rachunku bankowego jest przypadkowa osoba przez co nie mam możliwości odzyskania pieniążków co jest jedno znaczne z tym że osoba która poprostu popełniła błąd nie stosując się to określonej w formularzu formy zwrotu powinna ponieść tego konsekwencje a ja czuję się poprostu oszukana
Nie ma takiej możliwości ze względu na to że w stosunku do tej osoby jest toczone postępowanie odnośnie upadłości konsumenckiej i na koncie jest syndyk co powoduje że każdy wpływ z zewnątrz idzie do niego bez możliwości odblokowania tych środków dlatego też pisałam jeszcze za nim dokonałam zwrotu do sprzedawcy z informacją na jaki rachunek bankowy mają wrócić pieniążki i tak też wpisałam w formularzu zwrotu
@kamilaNapora otwórz ze sprzedawcą dyskusję , załącz screena wiadomości , w której informujesz sprzedawcę o konieczności zmiany kanału zwrotu środków , jak się będzie stawiał po 24H poprosisz o pomoc konsultanta .