anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W ogłoszeniach motoryzacyjnych, sprzedający odsyłają do "firmy powierniczej".

Yarrl
#9 Pomysłodawca#

Chodzi mi o ogłoszenia motoryzacyjne typu:

allegro.pl/ogloszenie/toyota-rav4-2-5-hybrid-comfort-4x4-13397264425

Po skontaktowaniu się ze sprzedającym dostaje się wiadomości typu:
"

Witam,

Nazywam sie Dr Sługocki Marcin Zbigniew, dziekuje za zainteresowanie moim samochodem.

Samochód w idealnym stanie, nadwozie w idealnym stanie, bez wad ukrytych, jak równiez wnetrze w doskonalym stanie, nigdy nie bral udzialu w wypadku.
Samochód posiada oryginalna dokumentacje (dokumenty niezbedne do przeniesienia tytulu wlasnosci auta na Twoje nazwisko), takie jak dowód rejestracyjny, pelna historie serwisowa oraz dwa kluczyki.

Jestem lekarzem i przeprowadzilem sie z rodzina w Irlandii do pracy. Mam tu nowa prace i zarabiam wiecej pieniedzy niz w Polsce.
Sprzedaje samochód tak tanio, bo tutaj w Irlandia musze placic 35 EURO dziennie za parking, jestem zmuszony sprzedac auto bardzo szybko.
Próbowalem sprzedac samochód tutaj w Irlandii, ale nikt nie chce kupowac samochodu z lewa kierownica, równiez dla mnie trudno go prowadzic.

Oplaty za rejestracje samochodu w Irlandii sa za wysokie. Jestem drugim wlascicielem auta. Samochód nadal jest zarejestrowany w Polsce.
Ze wzgledu na to, ze jestem bardzo zajety praca i nie przebywam zbyt wiele w domu, samochód zostawilem firmie Escrow (firmie powierniczej), aby mógl zostac dostarczony nowemu wlascicielowi.
Zaplacilem tej firmie, aby zadbala o te transakcje, wiec nie musisz sie martwic, poniewaz zaplacisz tylko cene samochodu.

Pozdrawiam,
Dr Sługocki Marcin Zbigniew"

Albo:

Witam

Nazywam się Booth Scott Jon, dziękuję za zainteresowanie moim samochodem.
Jestem Szkotem i byłbym szczęśliwy, gdybyśmy mogli komunikować się w języku angielskim.