Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To zwróć rekompensatę, lub towar.
W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Allegro.pl rekompensaty na rachunek o numerze 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010.
@razdwamariusz To teraz poinformuj sprzedawcę, że nie chcesz tego towaru, ponieważ Allegro wypłaciło Ci rekompensatę, a z chwilą jej wypłaty wszelkie wierzytelności przechodzą na Allegro. Napisz mu, aby podesłał Ci kuriera po odbiór towaru w dniu i o godzinie ustalonej z Tobą, wtedy odzyska swoją własność.
@xyz96 "To teraz poinformuj sprzedawcę, że nie chcesz tego towaru, ponieważ Allegro wypłaciło Ci rekompensatę, a z chwilą jej wypłaty wszelkie wierzytelności przechodzą na Allegro. Napisz mu, aby podesłał Ci kuriera po odbiór towaru w dniu i o godzinie ustalonej z Tobą, wtedy odzyska swoją własność."
A niby jakim prawem decydujesz za niego? A może on woli odwrotnie, zatrzymać sobie towar a kasę zwrócić? Hę?
@glenmoranghie Nie decyduję, zrobi jak będzie chciał 🙂 Wydaje mi się, że nie chce towaru, dlatego taki post, ale nic nie wyjaśnia i w sumie nie wiadomo.
@razdwamariusz Masz wybór zwracasz rekompensatę i zostawiasz towar, odsyłasz towar zostawiasz rekompensatę.
@xyz96 Wytłumacz dla czego sprzedawca ma podesłać kuriera , skoro piszesz ze w chwili wypłaty rekompensaty wszelkie wierzytelności przechodzą na Allegro
@artur8225-a1 To proste. Po przejęciu wierzytelności sprzedawca powinien się rozliczyć z Allegro. Jeżeli wysłał towar kupującemu, niech go sobie obiera na swój koszt 😄
No ale nigdzie nie jest napisane że sprzedawca się rozliczył z Allegro, w takim przypadku wierzycielem nadal jest Allegro nie sprzedawca
@artur8225-a1 Co?? Daj już spokój 🙂