Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
...mi dostawy?
Na przykładzie mojego zamówienia u sprzedawcy: https://allegro.pl/uzytkownik/EElektryka_com/oceny?recommend=false&page=4
Zamówiłam za 450 zł kontakty SIMON - sprawdziłam w jednej aukcji, że termin dostawy do 3 dni roboczych (dla mnie akceptowalny), ale poprosiłam w komentarzu w miarę możliwości o wysyłkę w dniu złożenia zamówienia.
Okazało się, że część pozostałych kontaktów miała odpowiednio: 5 dni roboczych, 6 dni roboczych czy 8 dni roboczych. Oczywiście zero kontaktu ze strony zamawiającego w sprawie moje prośby szybkiej wysyłki. Przy składaniu zamówienia na kilkanaście przedmiotów uważam, że nie powinno się od kupującego wymagać sprawdzenia przy każdym przedmiocie czasu wysyłki - nie o to chodzi w zakupach u firmy, która sprzedaje profesjonalnie na allegro.
W związku z tym sugestia: gdy terminy dostaw na produkty, które chce zakupić się od jednego sprzedawcy, są różne, powinno być ostrzeżenie - żółty pasek z informacją o tym, np. uwaga - jeden lub więcej produktów ma dłuższy termin wysyłki niż pozostałe. W przypadku, gdy termin wysyłki przekracza 7 dni roboczych, powinien być popup, czy na pewno godzisz się na tak długi termin realizacji zamówienia (do wyłączenia na stałe w opcjach konta).
Co sądzicie o tym pomyśle?
@goomelke A może jeszcze frytki do tego?😏 Przepraszam za ironię, ale zrobiłem szybki test i wychodzi na to, że to tylko i wyłącznie Twoja wina (spowodowana pośpiechem lub nieuwagą).
Od ww. przez Ciebie kupującego wybrałem dwa losowe przedmioty, które wrzuciłem do koszyka. Jeden z nich ma przewidywany czas dostawy na 18-23 grudnia, a drugi na 21-30 grudnia. Niemniej jednak w koszyku (w zakładce dostawa i płatność) przy wybranej metodzie dostawy, jako przewidywany czas realizacji całości zamówienia, podany jest drugi (dłuższy) termin (czyli 21-30 grudnia).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie twierdzę, że informacji o dostawie nie ma. Twierdzę tylko, że w przypadku zamawiania kilkunastu przedmiotów kupujący nie koncentruje się tak bardzo (albo w ogóle) na informacji o dostawie, tylko na tym, czy zamówił wszystkie przedmioty, bo jak któregoś nie będzie w odpowiedniej ilości, to będzie problem. Stąd sugestia, że przydałoby się ostrzeżenie.
Ja sprawdziłam na pierwszym przedmiocie termin dostawy i potem już nie sprawdzałam, bo założyłam, że jak ktoś oferuje tego samego rodzaju przedmiot (np. inny rodzaj kontaktu), to znaczy, że ma go na stanie i nie będzie go wysyłał za tydzień albo dwa.
Zauważcie, że zazwyczaj w sklepach internetowych, jeśli jakiegoś towaru nie ma, to sklep nie pozwala go zamówić lub dodać do koszyka. Allegro pozwala, a skoro pozwala, to powinien przed tym ostrzec. Tylko tyle i aż tyle.