Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam telefon w maju na aukcji oznaczony jako nowy, niestety ani przez jeden dzień nie miałam telefonu nowego.
1. Zakup telefonu w maju - oczywiście wysyłka z opóźnieniem względem terminu realizacji podanego na aukcji 2. Blokada przez operatora po niespełna 2 miesiącach użytkowania - bardzo poważna wada prawna - sprzedaż cudzego telefonu (włascicielem był/jest Orange) - nie moją sprawą jest skąd kupuje pan telefony, ale coś takiego nie powinno mieć miejsca tym bardziej że nawet na swojej aukcji pisał pan że sprzedaje pan telefony z pewnych źródeł, nie objęte żadnymi ratami itd.
3. Epitety w moją stronę "w jakim języku mam do ciebie pisać kobieto" etc. - słowem poziom obsługi delikatnie mówiąc niespełniający żadnych standardów
4. Uznanie reklamacji z całkowitym zignorowaniem roszczenia kupującego - uznanie wady za zbyt mało istotną .. nie wiem jaka wada może być bardziej istotna niz sprzedaż cudzego telefonu ale ok.. decyzja o wymianie towaru na nowy ALE jak się okazało uzależniona od dostarczenia pudełka z reklamowanego telefonu (wysłałam mimo że nie musiałam jak tylko okazało się że pracownik dla którego kupiłam telefon jednak go nie wyrzucił)
5. W międzyczasie okazało się że byłam w posiadaniu innego telefonu niż kupiłam na aukcji - inna ilość gb więc w sumie mieliśmy do czynienia z podwójną niezgodnością z umową - inny model + wada prawna - wciąż dla pana te 2 niezgodności z umową były zbyt mało istotne by zwrócić kupującemu pieniądze..
6. Wystawienie mojej firmie komentarza przez imiennika tego pana na Ceneo - dziwny zbieg okoliczności skoro mam wyłączoną ofertę na Ceneo i mój sklep dostaje opinie od kogoś kto nigdy nie dokonał w żadnym z moich sklepów zakupu i jest pana imiennikiem - cóż z pana za profesjonalny przedsiębiorca, który kupującemu wystawia odwetowe komentarze..
7. Wysłanie w ramach reklamacji telefonu bez oryginalnego pudełka i akcesoriów jako produkt rzekomo nowy (wymiana zgodnie z prawem powinna być na produkt nowy) wyłącznie ze złośliwości z powodu tego że reklamując towar wysłałam go bez oryginalnego opakowania (gdzie robić tego nie musiałam) - etykietę przygotował pan po 3 godzinach od odbioru wysłanego na mój koszt wyłącznie z dobrej woli pudełka z produktu reklamowanego więc tym bardziej złośliwość pozbawiona jakiegokolwiek sensu i uzasadnienia
8. Oczywiście brak zwrotu środków za poniesione przeze mnie koszty wysyłki
9. Odrzucenie propozycji polubownego załatwienia sprawy które skierowałam do pana zmęczona cała ta sytuacją - znow epitety w moją stronę o rzekomej impulsywności ( wszystkie moje odpowiedzi były rzeczowe, ani razu nie napisałam nieprawdy), stwierdzenie że jestem dziwna itd - znów jakże profesjonalna obsługa klienta..
10. Na koniec Odrzucenie reklamacji i odmowa dostarczenia produktu nowego oryginalnie zapakowanego czyli takiego jaki kupiłam a tak defakto wychodzi na to, że nigdy nie byłam w posiadaniu nowego, zgodnego z opisem produktu kupionego na pana aukcji.
odpowiedź pracownika allegro:
Otrzymała Pani nowy telefon od sprzedawcy, w taki sposób w jaki wysłała Pani do niego paczki. Niestety my jako serwis Allegro nie mamy mocy, aby zweryfikować wszystkie okoliczności. Nie mamy też mocy sądu, aby móc orzekać w tego typu sprawach. Jeżeli nie dojdą Państwo do porozumienia, swoich roszczeń ma Pani prawo dochodzić na drodze cywilno-prawnej.
przepakowany (w dwóch wysyłkach) to nie nowy produkt według definicji ze strony allegro
wysyłka gwarancyjna - nie wymaga odesłania pudełka - pudełko było wysłane i sprzedawca miał je na 3-4 godziny przed jego pierwszą wysyłką
czy jedynie pozostaje mi droga sądowa?
czy takie standardy sprzedawców panują teraz na allegro?
Sprawdż imei tego nowego możliwe że też jjest operatora potem zgloszenie do allegro oszustwa w kolejnej reklamacji a na policje podejrzenie paserstwa na gościa
nowy nie ma wady prawnej, a jedynie wadę fizyczną - nie jest nowy, a powystawowy lub przepakowany