anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wadliwa rolka. Czy to zgodne z przepisami?

dzakub2
#1 Nowicjusz#

 

Pytanie o ofertę:
Rolki Marki Raven Pulse Green 37-40 (23,5-25,5cm)

Witam. 19.08.2020 zakupiłam powyższe rolki. Dzisiaj wyjechałam nimi na asfaltową ścieżkę rowerową i niestety jazda była bardzo trudna. Lewy but cały czas ucieka na zewnątrz. Nie można stabilnie prowadzić rolki. Ślady użycia na kółkach nie biegną środkiem tak jak w prawej rolce tylko idą po zewnętrznej. Nie posiadam wad postawy, nie koślawię obuwia, biegam w szpilkach... Rozpytałam po ...
rozwiń
11:56

Re: Pytanie o przedmiot Rolki Marki Raven Pulse Green 37-40 (23,5-25,5cm) 

chcielibyśmy odebrać od Państwa produkt celem ekspertyzy. Proszę o zabezpieczenie i zapakowanie produktu oraz podanie adresu do odbioru wraz z telefonem dla kuriera DPD.
Odbior nastąpiłby pojutrze (23.09.) gdy otrzymamy adres by moc zlecić go w dniu jutrzejszym.
...
rozwiń

Jak długo pozostanę bez rolek?
16:58
22 września

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika 

Dziękujemy za informację. Odbior został zlecony, odbędzie przez kuriera DPD, ktory powinien etykietę na paczkę.
Paczkę proszę zabezpieczyć na czas transportu np. dodatkowym kartonem, papierem pakowym lub folią stretch/spożywczą.

Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. Nie wykluczone, że skontaktujemy się wcześniej, postaramy się w mia...
rozwiń
07:14
Witam. Oczekuję więc na Kuriera. Niestety dzisiejsza ponowna próba jazdy pokazała, ze lewa rolka nie nadaje się do bezpiecznej jazdy. Zważywszy, że wiele rolkarskich manewrów - takich jak np. hamowanie - opiera się właśnie na lewej rolce, stanowi ona zagrożenie dla bezpieczeństwa. Tak jak wczoraj pisałam, w trakcie jazdy leci na zewnątrz, a w miejscach gdzie pochylenie nawierzchni biegnie w lewą ...
rozwiń
11:48
23 września

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika  w Centrum Wiadomości
Dzień dobry,

tak jak już informowałem zleciliśmy kuriera, ktory powinien się kontaktować w sprawie odbioru paczki z rolkami.
Jak tylko rolki trafią do nas sprawdzimy je i skontaktujemy się ponownie do maksymalnie 14 dni.
...
rozwiń
06:14
5 października
Witam. Czy wiadomo już coś w sprawie moich rolek? 
11:23

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika w Centrum Wiadomości
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt. Tak, dziś otrzymaliśmy odpowiedź od serwisanta, ktory stwierdził wadę rolek zgodną z tym, co napisała Pani w poprzednich wiadomościach. Wymienimy cały but i płozę przekładając jedynie kołka.
Paczkę postaramy się wysłać jak najszybciej.
O wysyłce poinformujemy w osobnym mailu, w ktorym wyślemy rownież numer listu przewozowego.
...
rozwiń
11:57
Czy taka wymiana jest zgodna z prawem?
Robicie to Państwo sami?
Czy rolki nie powinny być wymienione na nowe?
Proszę o ekspertyzę serwisanta.
Tutaj chodzi o moje bezpieczństwo i zdrowie, które jakby nie patrzeć mam jedno :).
I jak to możliwe, że wymienicie Państwo wszystko oprócz kółek?
Jeszcze raz... Sami serwisujecie wadliwe towary? A co z producenten?
Chyba musze zasięgnąć opinii fachowców.
13:26

 

Napisz wiadomość...

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Camper_Voyager
#9 Pomysłodawca#

Zgłosiła Pani reklamację, Sprzedający może wymienić na nowe albo usunąć usterkę.

Wymieni całą rolkę na nową jedynie koła i łożyska w nich będą takie same czyli będzie NOWA część, która była popsuta, koła były dobre to mogą zostać. 

 

Taka naprawa sprawia, ze masz nowe rolki. Wymiana płozy i buta to tak jakbyś zaniosła auto do mechanika i wymienili ci wszystko poza felgami i oponami.  Nie ma nic złego w tym, ze sami to serwisują, od producenta wezmą nowy but i przerzucą koła. 

Wszystko zgodnie z prawem. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Moim zdaniem nie masz się czym przejmować. Sprzedawca przy reklamacji z rękojmi ma prawo towar wymienić albo naprawić. Jeśli żądasz wymiany, może zmienić Twoje żądanie, a za produkt nadal odpowiada, tak samo jak za przeprowadzoną naprawę, której nie musi wykonywać sam, może ją zlecić specjalistycznemu serwisowi. Dopiero gdyby wada wystąpiła po raz drugi, możesz odstąpić od umowy w ramach reklamacji. Niewielki błąd jaki popełnił to ten termin 14 dni, który nie liczy się od dnia odebrania towaru, tylko od dnia otrzymania pisemnej reklamacji. 

oznacz moderatorów