anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wadliwe słuchawki na gwaracji, sprzedawca nie widzi problemu

lieft
#8 Zapaleniec#

W zeszłym roku kupiłem słuchawki Samsung dokanałowe. W tym roku jedna słuchawka zaczęła trzeszczeć przy niektórych piosenkach, wpada w jakiś rezonans, po prostu się zepsuła. Złożyłem reklamację u sprzedawcy, przez allegro naturalnie. Ten trzymał je przez 2 tygodnie tylko po to, żeby mnie poinformować, że nie uznaje reklamacji i według niego wszystko jest ok. Słuchawki mi odesłał, naturalnie problem nadal występuje. Pracownik allegro w korespondencji twierdzi, że sprzedawca musi uzna reklamację, żeby zwrócić mi pieniądze. To nonsens. ja mam mu wysłać ponownie słuchawki, on znów je będzie trzymał 2 tygodnie, bo chyba tyle może maksymalnie i znów mi je odeśle z dopiskiem, że wg niego jest wszystko Ok. Chcę skorzystać z Ochrony Kupującego na Allegro. Czy mam się kontaktować z jakimś managerem, czy złożyć sprawę w Urzędzie Ochrony Konsumentów?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

Polecam złożyć reklamację na podstawie gwarancji bezpośrednio u producenta. Szybko i bezproblemowo (zakładając że to wada fabryczna). 

oznacz moderatorów