Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Zamówiliśmy radio, które nie działa. Chciałam zgłosić reklamację, ale widzę, że konto jest nowe, a już zostało zawieszone. Obawiam się, że odeślę radio i nie dostanę zwrotu pieniędzy. Czy to możliwe?
Pozdrawiam! 🙂
@tomasz__90 nie zwrot tylko reklamacja, warto napisać do sprzedawcy a nie się domyślać 🙂 Jka odeślesz i nic nie wskórasz to jest jeszcze POK 🙂
Próbuję się skontaktować, ale wita mnie poczta głosowa
@tomasz__90 Reklamację wyślij przez formularz Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa poczekaj na reakcję sprzedawcy, a następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Możesz domagać się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Zapytaj o adres do odesłania radia. Jeżeli to nie przyniesie rozwiązania problemu, odeślij radio na adres osoby lub firmy od której kupiłeś i 14 dni od zakupu, jeśli nie otrzymasz sprawnego towaru lub zwrotu wpłaty, wypełnij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia