anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wezwanie do usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych

adonayd
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Jakiś czas temu zakupiłem reflektory. Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko w porządku. Dopiero po zamontowaniu ich i próby uruchomienia okazało się, że xenony nie świeca. Nie jestem laikiem i sprawdziłem, że jest wadliwa instalacja w reflektorach. Po samodzielnej wymianie instalacji ze starych reflektorów (co nie było dla mnie większym problemem z racji tego że auto jest mi potrzebne) wszystko działało. Wystawiłem komentarz, że polecam tego sprzedawcę ale w komentarzu opisałem cała sytuacje. Niestety po udaniu się na stacje diagnostyczną w celu profesjonalnego ustawienie snopu światłą okazało się, że nie można ustawić mechanicznie snopu świateł i reflektorach i światłach przeciwmgielnych. Napisałem do sprzedawcy maila czy mogę te reflektory zwrócić. Odpisał mi ''jeśli chce Pan zwrócić towar to musi być on nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Jeśli te warunki są spełnione to możemy przyjąć zwrot.'' Jeżeli dobrze zrozumiałem jego odpowiedź moich reflektorów nie mogę zwrócić z racji, że już je zamontowałem więc są używane i samodzielnie wymieniłem instalacje już ich zwrócić nie mogę. Sprzedający poprosił mnie o usunięcie komentarza na co się zgodziłem i wystawiłem następny, w którym nie polecam tego sprzedającego a w komentarzu również opisałem sytuacje jak poprzednio i dodałem dodatkowe, że nie działa regulacja świateł i jeszcze trochę a będziemy musieli sprawdzać czy zakupiony cukier jest słodki (nie mogę zacytować dokładnie słów których użyłem, ponieważ nie widzę tego komentarza w ocenie sprzedawcy).