Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak sprzedajacy zwraca to Allegro wysyła maila do Ciebie-był mail? a środki wracają tam skąd wyszły, sprawdź dokładnie.
Nie otrzymałam maila. Od sprzedawcy otrzymałam tylko to
@Client:112014811 Cześć, o jakie zamówienie chodzi? 🙂
Zamówienie 7e100690-6f8f-11ee-8d89-a79fd5748cfa
7e100690-6f8f-11ee-8d89-a79fd5748cfa
@Client:112014811 sprawdziłam to, sprzedający zwrócił wpłatę 12.11.2023 i zaksięgowała się poprawnie w naszym systemie, więc powinna być widoczna na koncie przypisanym do BLIKa. Zwróć proszę uwagę, że zakupu dokonałaś z innego konta na Allegro, niż to z którego teraz piszesz.