Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Półtora roku temu zakupiłem telefon xiaomi. Chciałem go odesłać do sprzedającego w ramach gwarancji jednak okazało się ,że jest on w likwidacji. Telefon nie odpowiada. Mail bez odpowiedzi.
Jeżeli telefon jest z Polskiej dystrybucji i masz dowód zakupu skontaktuj się bezpośrednio z Xiaomi albo z jednym z ich serwisów. Jeżeli telefon kupowany, tak jak mój, na Allegro od polskiego sprzedawcy ale z dystrybucji chińskiej, arabskiej lub innej to nic nie zrobisz.
@czarlione Nie korzystaj z gwarancji, tylko złóż reklamację z rękojmi. Żadna "likwidacja" sprzedawcy nie zwalnia go z dwuletniej odpowiedzialności za towar. Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeżeli to nie pomoże, wyślij sprzedawcy reklamację z rękojmi i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Poczekaj 14 dni, jeżeli sprzedawca po tym czasie nie odpowie, reklamacja z mocy prawa będzie uznana. Skontaktuj się wtedy z najbliższym rzecznikiem konsumentów, który bezpłatnie wyegzekwuje od sprzedawcy twoje żądania reklamacyjne.
@czarlione co stało się z telefonem?
Wystąpiło takie przebarwienie na ekranie.
@czarlione Nie musisz tutaj opisywać wad. Nikt tu nie rozstrzygnie Twojej reklamacji, co najwyżej inni sprzedawcy zaczną Ci tu wmawiać, że wada jest Twoją winą. Złóż reklamację z rękojmi swojemu sprzedawcy i poproś o pomoc Allegro lub rzecznika konsumentów.
Dzięki za wskazówkę - nowicjusz, dlatego 🙂
@czarlione pytałem tylko z ciekawości
ok 🙂
@czarlione to Ci nie uznają, pewnie z zimna, wilgoci lub uszkodzenia mechanicznego 😞