Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący założył nam dyskusję ponieważ odesłał nam towar a on do nas nie dotarł . Numer przesyłki którą nam podał widnieje jako odebrana a nikt tej paczki nie odebrał . Chce od nas zwrotu a my nie możemy wykonac zwrotu poniewaz nie otrzymalismy tego towaru . Dzwonimy do kupującego żeby wyjaśnic szybciej sprawę to nie odbiera . Utrudnia nam kontakt i szybsze wyjaśnienie tej sytuacji . Dzwoniłam do firmy kurierskiej ale nie chcą za duzo powiedzieć ponieważ jest RODO. Pan który wysyłał paczkę musi złożyć reklamacje . Nie możemy zwrócić pieniędzy nie mając paczki ponieważ musimy ja sprawdzić czy jest wszystko sprawne .
@15majazy opowiadanie a brak konkretów 🙂 zwrot smart ? kupujący sam zwracał ? jaki przewoźnik itp. daj numer przesyłki ?
Wysyłał inpost .
@15majazy smart darmowy zwrot czy sam nadawał we własnym zakresie ?
Przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić pieniądze w 14-dniowym terminie liczonym od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. To samo musi zrobić konsument z towarem – musi go zwrócić w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Czy jednak trzeba zwracać pieniądze, zanim konsument zwróci towar?
Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili:
otrzymania towaru z powrotem lub
dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, to nie może się wstrzymywać ze zwrotem pieniędzy tylko z tego powodu, że jeszcze go nie odebrał. Powinien zwrócić pieniądze maksymalnie w 14 dni od odstąpienia od umowy, a nie od momentu, gdy towar odbierze
@LEW433 problem jest taki że przy zwrocie paczkomat nie masz potwierdzenia, i nie masz jak udowodnić że numer paczki idzie do Ciebie 😞
Co innego takie potwierdzenie z poczty z adresem nadawcy i odbiorcy 🙂
Nie do końca nie możemy zwrócić bo nie dotarła, jeżeli ma dowód na odesłanie to należy musi się zwrot i to w 14dniach od czasu odstąpienia umowy zakupu.
A z kąd mam wiedzieć co Pan włożył do paczki ? Najpierw paczka musi dotrzeć do Mnie dopiero mogę wykonać zwrot .
Nie masz racji, ale poczekajmy co czas pokaże.
@15majazy ,,z kąd,, ? ...poczytaj słownik ortograficzny to się dowiesz .
@mdrogeria napisał(a):,,z kąd,, ? ...poczytaj słownik ortograficzny to się dowiesz .
"Fajnie kąbinujesz". Trzeba się "przyjżeć podobnym sytuacją", żeby kogoś innego to nie "spodkało", ale nie zrażaj się i "prubój" dalej. Tylko co o tym "muwi regulamin"?
Jak to jest możliwe, że nie znasz podstawowych przepisów prawnych w tym Ustawy konsumenckiej!?
Żenujące.
@LEW433 czy to działa tak samo w drugą stronę? Sprzedawca z dowodem nadania paczki nie będzie musiał zwracać pieniędzy kiedy paczka nie dotrze do kupującego? (teoretycznie pytam, na przyszłość)
@wiekszy Jeśli sprzedającym jest osoba prywatna to tak.
@komis-bell oki... czyli jeśli przedsiębiorca to nie 🙂
Kto ma "skątaktować" się z kim? 😮
dla mnie rewelacyjne jest: "Dzwonimy do kupującego żeby wyjaśnic szybciej sprawę to nie odbiera . Utrudnia nam kontakt " (nie czepiam się @15majazy - mam wrażenie, że wielu sprzedawców tak robi od czasu kiedy - dawno temu - zaraz po pracy odebrałem numer, z którego ktoś wydzwaniał przez pół dnia i usłyszałem coś w rodzaju "...no nareszcie odebrał..." dość wkurzonym tonem)
Skąd w ogóle pomysł, żeby kontaktować się z kupującym przez Allegro poza Allegro? Allegro Was - sprzedawców do tego zachęca? Czy przez centrum wiadomości trudniej?