Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Maaadzialenkaaa o tym może zdecydować tylko sprzedawca , minął ustawowy termin jaki masz na zapoznanie się z produktem .
Sprzedawca wypowiedział się, że czas minął 🙂
@Maaadzialenkaaa poza zwrotem / odstąpieniem od umowy / jest jeszcze prawo do reklamacji / rękojmii, jeśli masz zastrzeżenia do produktu skorzystaj .
@Maaadzialenkaaa To przez 14 dni produkt był dobrej jakości i nagle stracił jakość ?
Nie. Moja wina. Paczkę zamówiłam na adres mamy (300 km) mam do niej. Dopiero przyjechałam i zobaczyłam już po upływie 14 dni. Za gapowe się płaci… ale produkt fatalny…
@Maaadzialenkaaa To zrób tak jak napisał @mdrogeria
Dziękuję za radę:-) pozdrawiam
@Ziolko39 I co nie proponujecie "awantury". Dyskusja zła a reklamacja bez powodu dobra!🤔 Ot polska mentalność.
@LEW433 Ty tu jesteś od namawiania klientów do otwierania dyskusji i wszczynania awantur, wręcz nie śmiemy wchodzić Ci w paradę .
@LEW433
Składając nieuzasadnioną reklamację Kupująca ryzykuje co najwyżej, że reklamacja zostanie po prostu odrzucona. Wszczynając nieuzasadniony spór (też: kłótnię, awanturę) - może skompromitować siebie (i swoje nazwisko) oraz ryzykuje wpisaniem na listę MNK, a chyba nie o to chodzi.
@LEW433 ale produkt fatalny…więc chyba jakaś podstawa do reklamacji jest.
(300 km) mam do niej. Dopiero przyjechałam i zobaczyłam już po upływie 14 dni To co jesteś za tym, żeby nic nie robić ? Błąd kupującej, ale ludzie tu piszą o reklamacjach po roku > i co wtedy doradzisz ?
Z pewnością, decyzja kupującego, podajecie możliwości rozumiem. Miłego 🙂
Ale na jakiej podstawie można ocenić jakość wykonanie i złożyć reklamacje z tego powodu niemająca porównania z innym produktem (może to ma tak być).
@Client:44052296 To tak jakbyś zamówił sześcian > dostajesz coś na kształt, ale każda krawędź ma inną długość > to co uznajesz, że jest ok > bo nie masz porównania z innym sześcianem > a może tak ma być ?
Cholera @Ziolko39 aż się za język ugryzłem jak szczękę podnosiłem po tym jak mi opadła 😀
Bardzo dziękuję za pomoc 🙂 Pozdrawiam
@Maaadzialenkaaa skłądając reklamację musisz mieć dobry punkt zaczepienia . Nie piszesz dokładnie o co chodzi , piszesz tylko o jakości . Reklamacje dotyczą wady produktu ew. niezgodności z opisem . Czas 14 dni jaki otrzymujesz od Ustawodawcy służy do zapoznania się z produktem i w tym czasie możesz go odesłać bo ! ... nie pasuje mi , nie podoba mi się , albo zupełnie bez przyczyny natomiast reklamację musisz uzasadnić czyli wskazać wadę lub niezgodność z opisem .Sprzedawca w takim wypadku może usunąć wadę , wymienić produkt na właściwy / wolny od wad / lub zwrócić środki , ale decyzja należy do niego .