Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystasz z najnowszej wersji aplikacji, jeśli nie to zaktualizuj ją.
Jest zaktualizowane , nawet odinstalowałam i zainstalowałam aplikacje na nowo
Jest zaktualizowane , nawet odinstalowałam i zainstalowałam aplikacje na nowo
@Client:83344812 co dokładnie dzieje się, gdy próbujesz wejść w tę zakładkę? Z jakiego urządzenia i wersji aplikacji korzystasz?
z telefonu iPhone, wersja Allegro 7.82.0.
gdy klikam żeby wejść w jakakolwiek wiadomość to nie ma na to reakcji, mogę 10 razy klikać i nie chce wejść
@Client:83344812 żebyśmy mogli to sprawdzić, potrzebujemy krótkiego nagrania, które będzie pokazywać ten problem. Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.com, dodaj tylko proszę link do tego wątku.