Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
(8693700944)
@Mash1969 Wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu lub anuluj zakup na stronie Allegro tak;
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli chcesz usunąć zakup z zakładki po anulowaniu, kliknij trzy kropki po prawej stronie, rozwinie się lista - masz tam przycisk Ukryj.
Tu masz opisane jak i kiedy możesz anulować:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Hej , zrobilem tak jak mowicie ale nie widze opcji nigdzie anulowania.
tylko ponow platnosc ?
@Mash1969 W takim razie wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu. Nie ma obowiązku anulowania na stronie Allegro.
ok. dziekuje .
Masz opisane kiedy i dlaczego nie da się anulować zakupu, możesz wysłać w każdy inny sposób sprzedawcy rezygnację z zakupu, mail, list itd.
@LEW433 Fajny masz podpis, pasuje do ciebie idealnie 🙂
Qrcze blaszka !
wlasnie tego '' potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup,'' nie widze , tylko ponow platnosc
@Mash1969 Bo pewnie patrzysz na anulowanie płatności, a nie na anulowanie zakupu. Anulowanie zakupu nie zawsze jest dostępne - mailem wyślij sprzedawcy informację o rezygnacji, to wystarczy.