Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?
minął już ponad tydzień, kilka dni temu dostałem informację, że pieniądze powinny trafić na konto ale nic do mnie nie dotarło.
kiedyś robiłem już zwrot i pieniądze na koncie były po 3dniach, tym razem coś chyba jest nie tak
@Client:91505478 Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Jeżeli dostałeś maila od Allegro, że zwrócił to od Allegro się upominaj, bo to przez ich system idzie.
@Client:91505478 Od kogo dostałeś informację, że pieniądze powinny trafić na konto? Od Allegro? Jeśli tak, powinno to nastąpić w czasie do 3 dni roboczych, jeżeli nie masz pieniędzy, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeśli to była informacja od sprzedawcy, to on mógł mimo to nie zwrócić wpłaty, co powinien zrobić niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli nie było maila od Allegro, to prawdopodobnie nie zwrócił. Wtedy pisz do niego, możesz też otworzyć Dyskusję, wówczas szybko zwróci. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Wszystko zależy skąd taka informacja, sprzedający ma 14 dni na zwrot, Ciebie o zwrocie informuje Allegro nie sprzedający i wówczas do 3 dni masz je.
Ciebie o zwrocie informuje Allegro nie sprzedający
Nie, o zwrocie może też poinformować sprzedający, może nawet przesłać nr zwrotu.
[edycja]
@Client:91505478 jeśli masz na myśli zwrot za zamówienie nr 24a4b103-196f-11ec-8401-1bdd65588faf to sprzedający zwrócił wpłatę 5.10.2021r. Powinieneś już otrzymać ją na swój rachunek o numerze 481********520. Sprawdź to proszę, taki powinien być tytuł tej wpłaty: Zwrot do płatności 273a9e21-196f-11ec-8fca-7be16be5cdf4.
Właściwie to robiłem 3 zwroty w tym samym dniu, ale jeszcze za żaden nie dostałem wpłaty
@Client:91505478, czy możesz wskazać, o które zamówienia chodzi? Poproszę Cię o ich numery. 🙂 Zweryfikuję to.
Dokładnie chodzi o te:
YXP0/2021
5NNL/2021
LYP8/2021
@Client:91505478 Cześć. Sprzedający zwrócili wpłaty za wszystkie wyżej podane przez Ciebie zwroty:
Środki zostały zwrócone na konto o numerze 481******520. Sprawdź proszę jeszcze raz ten rachunek bankowy.
Błąd leży też po mojej stronie (choć wskazałem inne konto do zwrotu płatności)
Środki zostały zwrócone, ale nie na moje konto (z końcówką 520) a na konto, z którego były zakupione
dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Zgodnie z ustawą konsumencką zwrot za odstąpienie od umowy, ma być zwrócony tą samą drogą co zakup, dopiero w momencie braku możliwości n(p. technicznej sprzedawcy) następuje on inna formą np. podany w oświadczeniu rachunek bankowy.
Najpierw należy sprawdzić konto lub rachunek karty kredytowej jeśli się nią płaciło, a później ewentualnie podane konto.