anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Jak długo płatność może być "w toku"?

mizumi
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mizumi Jeśli taki status utrzymuje się dłużej niż godzina, to prawdopodobnie nie zaksięguje się już poprawnie. W takim przypadku najlepiej będzie anulować płatność, a następnie ją ponowić. 

Jeśli środki zostały już pobrane z konta, to wrócą automatycznie w ciągu 3 dni roboczych 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ostatnio się przedłuża i tu opisane było wielokrotnie, tak ok 1godz. a księgować się może do końca następnego dnia roboczego.

oznacz moderatorów

mizumi
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów