Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaraz po opłaceniu zakupu zorientowałam się, że mam na koncie tylko 1 adres dostawy .Zmieniłam to już na koncie, ale nie wiem, jak zrobić to w trakcie wysyłki.
@Client:44029973 jeśli sprzedający jeszcze nie wysłał paczki - skontaktować sie ze sprzedającym . W niektórych przypadkach bedzie on mógł ręcznie zmienić adres dostawy w innych nie - to zalezy od wybranej metody dostawy i przewoźnika.
Jeśłi sprzedawca wysłał paczke - sprawdzić w firmie przewozowej czy jest możliwośc przekierowania przesyłki i jeżeli tak to zrobić to bezpośrednio w firmie przewozowej
Jeśłi sprzedawca wysłał paczke i nie ma możliwości przekierowania - skontaktować sie ze sprzedawcą - poczekac aż paczka wróci- dopłacić do ponownej wysyłki- oczekiwac na paczke
Jeśłi sprzedający był firmą możesz też po prostu odstąpić od umowy i zakupić towar ponownie podając poprawny adres. Po powrocie pierwszej paczki sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze.
Dziękuję za odpowiedź bardzo wyczerpującą i skuteczną. Pozdrawiam.