Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule. Paczka wrocila do nadawcy nie bylo zadnych powiadomien. Czy to normalne? Musialem zapłacić za ponowne wysłanie paczki. Od kogo żądac zwrotu dodatkowych kosztów?
Ale nie było powiadomień od przewoźnika?
Nie kłam, przewoźnik wysyła maila i sms, poszukaj w skrzynce e-mail, może w spamie, jeśli miałaś kiedykolwiek aplikację InPost zainstalowaną na powiązany numer to nie dostaniesz sms,
Jeśli nie otrzymałaś powiadomienia ani od Allegro Ani od przewoźnika to po prostu podałaś błędny/stary/nieaktualny adres e-mail.
Aktualny status paczki sprawdzisz na stronie przewoźnika lub w aplikacji InPost. Jeśli chcesz, możesz udostępnić numer przesyłki kupującemu. czyli u sprzedajacego powinien Ci udostępnić.
Hej @LEW433 InPost miał ostatnio jakiś **piiip**-up z powiadomieniami, więc klient mógł nie otrzymać.
@gorale11 taka moja dobra rada - zawsze monitoruj przesyłki na stronie przewoźnika i jeśli widzisz, że po 24 godzinach klient nie odebrał napisz wiadomość z przypomnieniem - taką bez bufonady, żeby klient poczuł, że zależy Ci na tym, aby przesyłka jak najszybciej trafiła w jego ręce. Ja wysyłam sms z emotkami i zawsze działa - czasami ludzie są tak zajechani, że nie pamiętają o przesyłkach...
@gorale11 podałeś poprawnego maila, sprawdzałeś pocztę ? podałeś poprawny telefon ? nie miałeś zainstalowanej aplikacji i nie odinstalowałeś jej ?