Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ale przed płatnością czy będąc już na stronie banku?
Dokonam płatności, potwierdzę przelew w aplikacji mobilnej i wyskakuje okienko na czerwonym tle „wprowadzono błędne dane”. I dostaje maila ze kupiłaś ale nie zapłaciłaś i opłać zakup. Wykonuje ta czynność kilkukrotnie i dopiero za jakimś 3 a nawet 5 razem akceptuje płatność
@Client:43354109 płatności na Twoim koncie są zakończone poprawnie, czy możesz napisać kiedy pojawia się ten komunikat, czy upewniłaś się, że wprowadzasz poprawne dane, podczas płatności.
Płatności na stronie banku są zakończone poprawnie, potwierdzony przelew itd. Potem przechodzi do sklepu i płatność nieudana
Mimo, iż wszystkie dane są poprawne na 100%, powtarzam operacje kilkukrotnie i za każdym razem płatność nieudana wróć do sklepu i opłać zakup. Proszę o pomoc