anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, mam problem z przelewami za zakupione produkty. „Wprowadzono błędne dane”

Client:43354109
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Ale przed płatnością czy będąc już na stronie banku?

oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Dokonam płatności, potwierdzę przelew w aplikacji mobilnej i wyskakuje okienko na czerwonym tle „wprowadzono błędne dane”. I dostaje maila ze kupiłaś ale nie zapłaciłaś i opłać zakup. Wykonuje ta czynność kilkukrotnie i dopiero za jakimś 3 a nawet 5 razem akceptuje płatność 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43354109 płatności na Twoim koncie są zakończone poprawnie, czy możesz napisać kiedy pojawia się ten komunikat, czy upewniłaś się, że wprowadzasz poprawne dane, podczas płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Płatności na stronie banku są zakończone poprawnie, potwierdzony przelew itd. Potem przechodzi do sklepu i płatność nieudana 

oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Mimo, iż wszystkie dane są poprawne na 100%, powtarzam operacje kilkukrotnie i za każdym razem płatność nieudana wróć do sklepu i opłać zakup. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów