anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam mam pytanie odnośnie tej ps5 czy kupiłem ale brak towaru i nie wiem jak odzyskać pieniądze od

Client:44449585
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44449585 Napisz do sprzedawcy maila i upomnij się o pieniądze. Skoro nie ma towaru, powinien oddać wpłatę niezwłocznie przez Allegro lub bezpośrednio na Twoje konto - podaj mu numer. Jeżeli będzie problem, otwórz spór i poproś tam o pomoc pracownika Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:44449585
#7 Wielbiciel#

Wysłałem nr konta i nic twierdzi że musi pobrać prowizję 125zl

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44449585 Sprzedawca kłamie, nic nie może pobrać. Odliczanie prowizji jest niezgodne z regulaminem Allegro. To było na Allegro, czy na Allegro Lokalnie?

Jeśli Allegro, wyżej masz link do sporu. Jeśli to było Lokalnie, spór otwórz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Pracownik Allegro Ci pomoże, sprzedawca szybko odda całą wpłatę.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44449585 Czy kupiłeś tego nie wiemy, Masz kontakt z sprzedawcą? Otwórz dyskusję:https://allegro.pl/dyskusje/nowa Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

ze sprzedawcą

oznacz moderatorów