Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@pati22041975 zespół techniczny weryfikuje ten problem i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Ten problem trwa od marca a mamy maj,brawo.
Czekam i nic
@pati22041975 rozumiem, że jest to irytujące, ale zapewniam Cię że działamy, aby wyjaśnić dlaczego kody nie są widoczne. Poproszę Cię jeszcze o informację czy widzisz te karty w tej zakładce (będę wdzięczna za zrzut ekranu)?
Poprosiłam o przesłanie do Ciebie w wiadomości e-mail kodów, żebyś mogła sprawdzić czy po wpisaniu kodu jest on odrzucany przez system. Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas.
@pati22041975 wysłaliśmy Ci kody w wiadomości e-mail o numerze 33071350. Wprowadź je proszę podczas zakupów.
Mam nadzieję, że to rozwiąże problem, a jeśli kody zostaną odrzucone to podeślij zrzut ekranu w korespondencji e-mail.
niestety nie otrzymałam e-maila
@pati22041975 wyszukaj go proszę na skrzynce odbiorczej po numerze 33071350. Może wiadomość trafiła do SPAMu? Została wysłana do Ciebie dzisiaj o 12:59.
Witam raz jeszcze.Przepraszam za moją nachalność ale sprawa z tymi kuponami mocno mnie zaniepokoiła.Dzięki Pani zaangażowaniu udało się odzyskać te kody.Sprawdzałam przy zakupie i oby dwa kody wchodzą bez problemu.
Raz jeszcze dziękuję i życzę miłego i owocnego dnia.:-)
@pati22041975 oczywiście, rozumiem nie była to mała kwota i mogło to budzić zaniepokojenie. Cieszę się, że udało się zrealizować kupony 🙂
Pozdrawiam i miłego dnia!
Dziękuję i wzajemnie!