Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
rozłączyło mi internet w czasie robienia zapłaty za zakup i teraz mam info trwa rozliczanie twojej płatnosci i nie mogę dokonczyć tej płatmości co robić?
@Client:91828765 poczekaj 30 minut, anuluj i ponów płatność 🙂
ok ! dzieki za info,będę próbował
@Client:91828765 nie ma co próbować, zaznacz anuluj i ponów, musi zadziałać 🙂
@Client:91828765, Twój status płatności oznacza, że została ona rozpoczęta. W zakładce Kupione masz możliwość ponowienia płatności.
cały czas info trwa rozliczanie twojej płatności i nic nie mogę kliknąć innego tylko ocena sprzedawcy i szczegóły,przez kupione też taka sama informacja,to była licytacja
@Client:91828765 Skontaktuj się ze sprzedawcą, weź od niego numer konta i zapłać mu normalnie, bezpośrednio na jego rachunek bankowy za wszystkie przedmioty i jedną wysyłkę. Płatności bezpośrednie nie są zabronione.
@Client:91828765 zaznacz i na dole kliknij anuluj, potem ponów płatność 🙂